Vanha Postitalo

UKK – usein kysyttyjä kysymyksiä majoittumisesta Vanhaan Postitaloon

Tervetuloa majoittumaan Vanhaan Postitaloon Varkauteen!
Tässä muutama usein kysytty kysymys majoittumisesta automaattihotelli Vanhaan Postitaloon.

VARAAMINEN JA MAKSAMINEN

Haluan varata huoneen tällä illalle. Onko teillä tilaa?

Voit varata huoneen samalla illalla suoraan nettisivujemme kautta ja sivut näyttävät aina oikean varaustilanteen. Kun varaat huoneen nettisivuilta, niin järjestelmä lähettää automaattisesti ohjeet sisäänkirjautumiseen ja huoneeseen pääsemiseen.

Miten majoittuminen Vanhassa Postitalossa toimii? Kuinka varaan huoneen?

Vanha Postitalo Varkaudessa on automaattihotelli, johon huoneen voit varata verkossa kotisivultamme www.vanhapostitalo.fi ja kirjautua sisään ympäri vuorokauden (24/7) älypuhelimella älylukon ja avainkoodin avulla. 

Kuinka huone maksetaan?

Varaus tehdään internetin kautta ja se maksetaan luottokortilla, mobile paylla tai verkkopankki maksulla. Maksu veloitetaan veloitetaan varauksen teon yhteydessä.

Voinko maksaa laskulla?

Yritysten varaukset voidaan maksaa laskulla. Lähetämme verkkolaskun majoituksista. Jos haluat maksaa laskulla otathan yhteyttä arkena. Ilta-ja viime hetken varaukset suoraan nettisivuilta.
Laskulle lisätään 9 euron laskutuslisä.

Voinko muuttaa tai perua varauksen?

Internetin kautta Vanhaan Postitaloon tehty majoitusvaraus voidaan perua yhtä (1) vuorokautta ennen majoittumista ja pidempiaikaiset majoitukset sopimuksen mukaan.

Minulla on alennuskoodi, kuinka toimin?

Käytä alennuskoodia varatessasi huonetta nettisivuillamme. Syötä alennuskoodi sille varattuun paikkaan. Huomioithan, että alennuskoodit toimivat vain omilla nettisivuillamme.

SISÄÄNKIRJAUTUMINEN

Miten sisäänkirjautuminen automaattihotelliin tapahtuu?

Kaikkiin huoneisiin on avaimeton kulku älylukon avulla. Toimitamme kirjautumisohjeet, avainkoodin ja huonenumeron sisäänkirjautumispäivänä.
Voit katso tästä Vanhan Postitalon esittelyvideon. Josta näet myös miten sisäänkirjautuminen toimii.

Miten toimin, jos ovikoodi tai älylukko eivät toimi?

Katso täältä ohjeet.

Yleisin syy miksi huoneen ovi ei aukea on ettei huoneen ovessa koodin syötön jälkeen ole painettu # näppäintä tai ei ole käännetty oven kahvasta/nupista jotta lukko auekaa.

Yritä uudelleen. Katso, että olet oikealla ovella. Jos olet ulko-ovella, niin kokeile toista ulko-ovea. Postitalolla on yhteensä kolmel eri ulko-ovea. Ongelmatapauksissa ota yhteys
asiakaspalveluun kotisivun chatin kautta tai soittamalla numeroon +358 41 7305 349.

Miten toimin, jos PIN-koodi ei toimi?

Tarkista PIN-koodi vielä kerran. Tarkista, että numerot ovat oikeassa järjestyksessä.
Jos olet varannut majoitukset booking.comin kautta, niin  tarkista, että käytät varausvahvistuksessa olevaa koodia eikä booking.comin omaa PIN-koodia.

KATSO TÄÄLTÄ LISÄ OHJEITA

LEMMIKKIELÄIMET

Saako huoneisiin tuoda lemmikkejä?

Huoneisiin ei saa tuoda lemmikkejä.

MUKAVA ASUMINEN

Kuuluuko huoneiden hintaan siivous?

Kyllä. Huoneet siivotaan majoittumisen jälkeen.

Onko käytössäni pyyhkeet ja liinavaatteet?

Kyllä on. Puhtaat liinavaatteet ja pyyhkeet löytyvät huoneesta.

Mitä muita palveluja huoneiden hinnat sisältävät?

Käytössäsi on veloituksetta langaton laajakaista ja ilmainen pysäköinti. Pyykkikone ja yläkerran asukaskeittiö ovat yleisessä käytössä. Pihalla iso, 55 neliön terassi, kaasugrilli ja terassikalusteet vapaasti käytettävissä.

Voinko tilata aamupalan?

Aamupalan voi itse tehdä joko omassa tai yleisessä keittiössä. Sale-ruokakauppa on ihan vieressä ja Kahvila Pullapuoti on myös lähellä joka aukeaa jo aamulla aikaisin. Pullapuodista saa mm.kahvia, sämpylää ja pullaa

Saako huoneissa tupakoida?

Huoneissa ei saa tupakoida. Pihassa erillään rakennuksesta on merkitty tupakointipaikka.

Millaisia huonetasoja Vanhassa Postitalossa on?

Vanhasta Postitalosta voit varata Basic-, Premium- ja Business-huoneet. Lisäksi hotellista löytyy perhehuone ja perheasunto. Katso majoitus- ja huonetyypit tästä!

Onko Vanhalla Postitalolla parkkipaikkoja?

Pihassa on paljon ilmaisia parkkipaikkoja. Myös isot autot mahtuvat hyvin pihaan. Tarvittaessa kadun puolelle voi myös pysäköidä. Pihassa on myös lämmitystolpallisia paikkoja, jotka ovat asiakkaiden käytössä.

ONGELMATILANTEET

Mistä saan apua ongelmatilanteissa?

Voit kysyä apua sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Voit myös soittaa numeroon +358 41 7305 349.

Kiireelliset samanpäivän aikana hoidettavat asiat

  • Et pääse sisään huoneistoon
  • Vesivahinko tai vesivahingon uhka
  • Turvallisuusriski huoneistossa
  • Sähkö
  • Vedenjakelun häiriöt
  • Tukkeutuneet viemärit
  • Koko huoneen valaistus
  • Toimimaton lukko
  • Puutteet siisteydessä

3 Päivän aikan hoidettavat asiat

  • Huoneiston toimimaton astian tai pyykinpesukone. Voit käyttää tarvittaessa yleisissä
    tiloissa olevia koneita
  • Puuttuvat laitteet
  • Puutteet kalusteissa
  • Lamppujen vaihdot
  • Puuttuvat astiat. Voit käyttää yleisen keittiön astioita
  • Ei-kiireelliset viat

Huoneistoni pyykinpesukone tai jokin muu laite ei toimi. Mitä teen?

Laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Voit myös soittaa numeroon +358 41 7305 349.

ulko-oven lukko

Alkuun herätetään lukko, niin että tulee valot siihen (painamalla tähteä tai ihan mitä vaan näppäintä)  ja laitetaan sama koodi kuin ulko-oveen. Muista painaa lopuksi #. Sen jälkeen syttyy vihreä valo ja ovi aukaistaan ovi nuppia kääntämällä.

ulko-oven lukko

Tämä on Postitalon pääovi ja takapihan puolella on vielä 2 ovea mihin käy sama koodi käy. Syötetään koodi näppäimistöön. Kun koodi on oikea, kuuluu pieni naksahdus ja näppäimistössä oikealla ylhäällä alkaa valovilkkua. ja siellä rupesi vilkkumaan.

Ovi pysyy nyt auki n. 10 sekunnin ajan.