Vanha Postitalo

UKK – usein kysyttyjä kysymyksiä majoittumisesta Vanhaan Postitaloon

Tervetuloa majoittumaan Vanhaan Postitaloon Varkauteen!
Tässä muutama usein kysytty kysymys majoittumisesta automaattihotelli Vanhaan Postitaloon.

VARAAMINEN JA MAKSAMINEN

Haluan varata huoneen tällä illalle. Onko teillä tilaa?

Voit varata huoneen samalla illalla suoraan nettisivujemme kautta ja sivut näyttävät aina
oikean varaustilanteen. Kun varaat huoneen nettisivuilta, niin järjestelmä lähettää
automaattisesti ohjeet sisäänkirjautumiseen ja huoneeseen pääsemiseen.

Miten majoittuminen Vanhassa Postitalossa toimii? Kuinka varaan huoneen?

Vanha Postitalo Varkaudessa on automaattihotelli, johon huoneen voit varata verkossa
kotisivultamme www.vanhapostitalo.fi ja kirjautua sisään ympäri vuorokauden (24/7)
älypuhelimella älylukon ja avainkoodin avulla. Varaa huoneesi tästä!
Asiakaspalvelu on auki 8-21.

Kuinka huone maksetaan?

Varaus tehdään internetin kautta ja se maksetaan luottokortilla. Luottokorttimaksu
veloitetaan uloskirjautumispäivänä automaattisesti.

Voinko maksaa laskulla?

Yritysten varaukset voidaan maksaa laskulla. Lähetämme verkkolaskun majoituksista. Jos haluat maksaa laskulla otathan yhteyttä arkena. Ilta-ja viime hetken varaukset suoraan nettisivuilta.
Laskulle lisätään 9 euron laskutuslisä.

Voinko muuttaa tai perua varauksen?

Internetin kautta Vanhaan Postitaloon tehty majoitusvaraus voidaan perua yhtä (1)
vuorokautta ennen majoittumista ja pidempiaikaiset majoitukset sopimuksen mukaan.

Minulla on alennuskoodi, kuinka toimin?

Käytä alennuskoodia varatessasi huonetta nettisivuillamme. Syötä alennuskoodi sille
varattuun paikkaan. Huomioithan, että alennuskoodit toimivat vain omilla nettisivuillamme.

SISÄÄNKIRJAUTUMINEN

Miten sisäänkirjautuminen automaattihotelliin tapahtuu?

Kaikkiin huoneisiin on avaimeton kulku älypuhelimen ja Pindora-älylukon avulla. Toimitamme
kirjautumisohjeet, avainkoodin ja huonenumeron sisäänkirjautumispäivänä.
Voit katso tästä Vanhan Postitalon esittelyvideon. Josta näet myös miten
sisäänkirjautuminen toimii.
Jos sinulla ei ole älypuhelinta käytössä, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme vähintään 1 vrk
ennen saapumista.

Miten toimin, jos ovikoodi tai älylukko eivät toimi?

Yritä uudelleen. Katso, että olet oikealla ovella. Jos olet ulko-ovella, niin kokeile toista
ulko-ovea. Postitalolla on yhteensä kolmel eri ulko-ovea. Ongelmatapauksissa ota yhteys
asiakaspalveluun kotisivun chatin kautta tai soittamalla numeroon +358 41 7305 349.

Miten toimin, jos PIN-koodi ei toimi?

Tarkista PIN-koodi vielä kerran. Tarkista, että numerot ovat oikeassa järjestyksessä.
Jos olet varannut majoitukset booking.comin kautta, niin  tarkista, että käytät
varausvahvistuksessa olevaa koodia eikä booking.comin omaa PIN-koodia.

LEMMIKKIELÄIMET

Saako huoneisiin tuoda lemmikkejä?

Huoneisiin ei saa tuoda lemmikkejä.

MUKAVA ASUMINEN

Kuuluuko huoneiden hintaan siivous?

Kyllä. Huoneet siivotaan majoittumisen jälkeen.

Onko käytössäni pyyhkeet ja liinavaatteet?

Kyllä on. Puhtaat liinavaatteet ja pyyhkeet löytyvät huoneesta.

Mitä muita palveluja huoneiden hinnat sisältävät?

Käytössäsi on veloituksetta langaton laajakaista ja ilmainen pysäköinti.
Pyykkikone ja yläkerran asukaskeittiö ovat yleisessä käytössä.
Pihalla iso, 55 neliön terassi, kaasugrilli ja terassikalusteet vapaasti käytettävissä.

Voinko tilata aamupalan?

Aamupala on erikseen tilattavissa naapurissa Cafe Piirakkapajasta (ma-pe) Ahlströminkatu
22, isommille ryhmille myös paikan päällä.
Voit kokata itse huoneissa, joissa oma keittiö, tai käyttää yhteiskeittiötä.
Luottokortilla ja puhelimella toimiva välipala-automaatti sisältää välipaloja, smoothie-mehua,
hammasharjoja ym.

Saako huoneissa tupakoida?

Huoneissa ei saa tupakoida. Pihassa erillään rakennuksesta on merkitty tupakointipaikka.

Millaisia huonetasoja Vanhassa Postitalossa on?

Vanhasta Postitalosta voit varata Basic-, Premium- ja Business-huoneet. Lisäksi hotellista
löytyy perhehuone ja perheasunto. Katso majoitus- ja huonetyypit tästä!

Onko Vanhalla Postitalolla parkkipaikkoja?

Pihassa on paljon ilmaisia parkkipaikkoja. Myös isot autot mahtuvat hyvin pihaan. Tarvittaessa kadun puolelle voi myös pysäköidä.  Pihassa on myös lämmitystolpallisia paikkoja, jotka ovat asiakkaiden käytössä.

ONGELMATILANTEET

Mistä saan apua ongelmatilanteissa?

Voit kysyä apua sähköpostitse osoitteesta info@vanhapostitalo.fi. Voit myös soittaa
numeroon +358 41 7305 349.

Kiireelliset samanpäivän aikana hoidettavat asiat

  • Et pääse sisään huoneistoon
  • Vesivahinko tai vesivahingon uhka
  • Turvallisuusriski huoneistossa
  • Sähkö
  • Vedenjakelun häiriöt
  • Tukkeutuneet viemärit
  • Koko huoneen valaistus
  • Toimimaton lukko
  • Tuholaiset
  • Puutteet siisteydessä

3 Päivän aikan hoidettavat asiat

  • Huoneiston toimimaton astian tai pyykinpesukone. Voit käyttää tarvittaessa yleisissä
    tiloissa olevia koneita
  • Puuttuvat laitteet
  • Puutteet kalusteissa
  • Lamppujen vaihdot
  • Puuttuvat astiat. Voit käyttää yleisen keittiön astioita
  • Ei-kiireelliset viat

Huoneistoni pyykinpesukone tai jokin muu laite ei toimi. Mitä teen?

Jätä huoltopyyntö Vanhaa Postitaloa operoivan Condo.fi:n nettisivulla
www.condo.fi/fi/huollot.
Akuuteissa tilanteissa, esimerkiksi vesivahinko ym., ole yhteydessä suoraan
asiakaspalveluun +358 41 7305 349.

Vanha Postitalo – Esittelyvideo